Wolfstory Classic
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Whitey kijkt

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Whitey

Whitey


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-08-10

Character sheet
Leeftijd: 3 maand
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:02

Whitey stond bovenaan de berg uit te kijken "ze zullen me nooit door hebben, dat ik gestuurd ben Blacky te doden!" zei ze met een russisch accent (omg, waar haal ik dat vandaan? Razz) ze hoorde iets achter zich en toen voelde ze iets
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky

Blacky


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 3 maand
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:04

Blacky was het die haar van de berg af duwde "vertel je doode vriendjes van de russische wolf maffia maar dat er niet met mij te zollen valt!" riep blacky haar achterna (maak whitey nog niet dood ze komt misschien ooit terug Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamaska
Admin
Tamaska


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Schinnen

Character sheet
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Mojave

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:09

"Wat doe jij nou weer?" Tamaska keek de zwarte pup raar aan. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky

Blacky


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 3 maand
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:14

"ik duwde mijn zogenaamde zusje van de berg" Blacky keek haar aan "dat klinkt heel verkeerd maar dat is niet zo dit is het verhaal:

Whitey is de baas van de russische wolf maffia A.K.A de RWM zij zitten achter mij aan zins ik haar dekentje gestolen heb.
dit dekentje was van mijn vader geweest die hiervoor al ruzie met de RWM heeft gehad heelas is hij omgekomen bij een "ongelukje" van de RWM.
maar ik weet dat ik nog niet van Whitey af ben we zullen haar vast ooit nog terugzien.
Nog 1 ding over dat dekentje, er zit een stof in die erg waardevol is voor de RWM voor mij is hij waardevol omdat hij van mijn vader geweest is.
Einde"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamaska
Admin
Tamaska


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Schinnen

Character sheet
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Mojave

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:17

"Wow, gaat ze ons aanvallen of zo? Áls ze dat gaat doen, dat kan ze niet zomaar! Ik roep mijn naaktslakleger op en ik heb ook nog een geheim wapen..." Tamaska keek trots naar Blacky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky

Blacky


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 3 maand
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:21

Blacky keek haar aan "ze heeft nog heel wat aanhangers, als ze dood is zullen we met nog meer te maken krijgen" zei Blacky ernstig "maar nu ik de leider uitgeschakelt heb zullen we nog heel lang niks horen".
"en nog 1 ding wat je van Whitey moet weten ze lijkt heel klein maar, ze is eigenlijk 5 jaar, ze is dus al oud (XD)"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamaska
Admin
Tamaska


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Schinnen

Character sheet
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Mojave

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:27

"WAT IS ZE 5 JAAR?!" Tamaska keek Blacky aan met grote ogen. "Dat MEEN je niet! Hoe kan dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky

Blacky


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 3 maand
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:29

"ze... is... een... lilliputter-dwerg" zei blacky sirieus "ze is dus extra klein!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tamaska
Admin
Tamaska


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Schinnen

Character sheet
Leeftijd: 2 Jaar
Partner: Mojave

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:33

"Een lilliputter-dwerg.. nog nóóit van gehoord maarja. Volgens mij mogen jullie elkaar niet echt he? xd"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky

Blacky


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 17-08-10
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 3 maand
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:35

"helaas moet ik er nu vandoor" hij draaide zig om en liep weg "good day m'lady" zei hij met een engels acccent
Terug naar boven Ga naar beneden
Shula
Admin
Shula


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 17-08-10

Character sheet
Leeftijd: Drie jaar.
Partner: -

Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 0:43

(Blacky heb je The Orphan gekeken? >.<)

Shula kwam aan lopen en liep toen weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Whitey kijkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whitey kijkt   Whitey kijkt Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whitey kijkt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolfstory Classic :: It's all about the location. :: Haunted hill-
Ga naar: